FunKit

מתנה לעובדים ב10 שקלים?! – פרויקט מתנה למתנדבים עמותת לתת

ראש השנה, הוא זמן של התבוננות, התחדשות והכרת תודה. זהו זמן שבו אנשים מתכנסים כדי לחגוג ולהביע הערכה לברכות בחייהם.

השנה, Funkit חברה לארגון לתת, ארגון סיוע הומניטרי ישראלי מוביל, כדי להוקיר את המתנדבים המסורים שמקדישים את עצמם ללא אנוכיות לתמיכה בניצולי שואה. עמותת לתת העניקו למתנדבים מתנה מכל הלב בשווי 10 שקלים בודדים, המסמלת את הערך והמשמעות של כל מעשה חסד.

ארגון לתת: טיפוח תקווה וחמלה

ארגון לתת, שפירושו "לתת" בעברית, הוא ארגון יוצא דופן המוקדש להקלת העוני ולקידום סולידריות חברתית בישראל. משימתם משתרעת על תמיכה בניצולי שואה, להציע להם סיוע חיוני וחברות. מתנדבי ארגון לתת עושים מעל ומעבר כדי להבטיח שהניצולים יקבלו את התמיכה לה הם זקוקים, כולל חלוקת מנות מזון ברחבי הארץ.

מתנדבים אלה הם הכוח המניע מאחורי עבודתה רבת ההשפעה של לתת. במסירות בלתי מתפשרת הם מגלמים את רוח החסד ומחוללים שינוי משמעותי בחייהם של ניצולי השואה, מעניקים להם הזנה, טיפול ותחושת שייכות. הם התגלמות החמלה ותמצית שליחותו של לתת.

"מתנה ב-10 שקלים": מחווה סמלית

Funkit מבינה את הערך של מחוות מכל הלב ושמה לה למטרה להוקיר את המתנדבים המדהימים שמקדישים את זמנם, מרצם ואהבתם לתמיכה בניצולי השואה באמצעות ארגון לתת. כדי להביע הערכה על תרומתם, Funkit יצרה בקפידה מתנה משמעותית בשווי 10 שקלים.

"מתנה ב-10 שקלים" אינה נמדדת בערכה הכספי אלא בסמליות שהיא מייצגת. הוא משמש אות תודה, תזכורת מוחשית להשפעה שיש לכל מתנדב על חייהם של ניצולי השואה. היא מכירה בערך מעשי החמלה שלהם ומכירה במחויבותם הבלתי מעורערת.

השנה לתת החליטו לעניק תיק שרוך עם פרינט מיוחד שמדגיש את האחווה של עמותת לתת ואת השייכות של המתנדבים, בנוסף עם כל תיק הגיעה גלויית תודה וסיכת דש לתיק עצמו.

עוצמת ההערכה למתנדבי לתת

הערכה היא כוח רב עוצמה שיש לו את היכולת לרומם את הרוחות, לחזק קשרים ולעודד מעשי חסד מתמשכים. על ידי הכרה במתנדבי לתת עם.

אות הערכה זה מעביר מסר שמאמציהם אינם נעלמים מעיניהם – רואים אותם, מעריכים אותם ומעריכים אותם מאוד. היא משמשת תזכורת לכך שלמחויבותם לתמיכה בניצולי השואה יש משמעות עצומה והיא נוגעת בחייהם של אינספור אנשים.

להערכה יש את הכוח להניע ולהמריץ מתנדבים. כאשר הם מרגישים מוכרים ומוערכים, מסירותם מתחזקת, והם נוטים יותר להמשיך בעבודתם חסרת בהתלהבות מחודשת. ״הענקת מתנה״ היא ביטוי מוחשי להערכה זו ומעוררת לתת השראה להמשיך ולחולל שינוי בחייהם של אחרים.

אפקט האדווה של טוב לב והכרת תודה

כאשר המתנדבים מקבלים את אותות ההערכה שלהם, אלא הם נושאים את האנרגיה החיובית הזו איתם כשהם ממשיכים בעבודתם. יחסי הגומלין שלהם עם ניצולי השואה חדורים באמפתיה, חמלה ואהבה מחודשות. אפקט אדווה זה מתפשט, נוגע בליבם של הניצולים, ומעורר השראה באחרים לנקוט פעולה ולתרום לרווחה.

עם המגוון הרחב של מוצרי Funkit הניתנים להתאמה אישית.
מעסיקים יכולים למצוא את המתנות המושלמות התואמות את תחומי העניין וההעדפות של העובדים שלהם. זכרו, מעט מחשבה תורמת רבות ליצירת מקום עבודה שהעובדים גאים להיות חלק ממנו.

לפאנקיט (Funkit) יכולת ייצור ערכות מתנה מדהימות שיגרמו לעובדים שלכם להרגיש מוערכים כל יום בשנה. 

אז אם תרצו להוסיף צבע למשרד ולעובדים החדשים שלכם,

תשאירו פניה כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם!

לעוד כתבות – לחץ כאן
לעוד תמונות של מתנות – לחץ כאן

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר

קייסים נוספים

החיבור המיוחד שלנו לכנפיים של קרמבו

קראו עוד

איך התאמנו לחברה הגיאוגרפית ולחמשת המותגים שלה מתנות שהן לא סתם מוצרי קד״מ?

קראו עוד

חזרה לבית ספר בסגנון ברווזי –  Funkit X DuckYOU

קראו עוד

איך יצרנו בפאנקיט מרצ'נדייז איכותי למכבי חיפה

קראו עוד